Formularz reklamacji - RMA
Tu możesz zareklamować swój zakup lub zgłosić usterkę w ramach posiadanej gwarancji. Wypełnij poniższy formularz RMA zgodnie z towarzyszącą mu instrukcją. Nasz zespół serwisowy dołoży wszelkich starań by jak najszybciej rozwiązać Twoje zgłoszenie.
Procedura zgłoszenia problemu ze sprzętem zakupionym w Hardware Direct:
Aby zgłoszenie reklamacyjne było skuteczne, uprzejmie prosimy wypełnić wszystkie wymagane pola
1
Proszę podać nazwę firmy, która dokonała zakupu.
2
Proszę podać datę zakupu.
3
Proszę podać nr faktury.
4
Proszę podać numery seryjne produktów, których dotyczy zgłoszenie.
5
Proszę dokładnie opisać problem.
Wszystkie wymagane do dokonania zgłoszenia informacje odczytasz z faktury zakupu i/lub karty gwarancyjnej dostarczonej wraz ze sprzętem. W przypadku problemów skontaktuj się z
.