Formularz reklamacji - RMA

Opisz problem najdokładniej jak możesz - ułatwi to i przyspieszy jego rozwiązanie
Podaj wszystkie numery seryjne reklamowanych przedmiotów
Proszę podać dokładny numer faktury zakupu

Procedura zgłoszenia problemu ze sprzętem zakupionym w Hardware Direct

Aby zgłoszenie reklamacyjne było skuteczne, uprzejmie prosimy wypełnić wszystkie wymagane pola:

  • Proszę podać datę zakupu
  • Proszę podać numer faktury zakupu
  • Proszę podać numery seryjne produktów, których dotyczy zgłoszenie
  • Proszę podać nazwę firmy, która dokonała zakupu
  • Proszę dokładnie opisać problem

Wszystkie wymagane do dokonania zgłoszenia informacje odczytasz z faktury zakupu i/lub karty gwarancyjnej dostarczonej wraz ze sprzętem.

W przypadku problemów skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta

Copyright © 2014 - 2021 MS Development | All rights reserved | All logos and trademarks are properties of their respective owners.