Formularz reklamacji - RMA

Tu możesz zareklamować swój zakup lub zgłosić usterkę w ramach posiadanej gwarancji. Wypełnij poniższy formularz RMA zgodnie z towarzyszącą mu instrukcją. Nasz zespół serwisowy dołoży wszelkich starań by jak najszybciej rozwiązać Twoje zgłoszenie.

Procedura zgłoszenia problemu ze sprzętem zakupionym w Hardware Direct:

Aby zgłoszenie reklamacyjne było skuteczne, uprzejmie prosimy wypełnić wszystkie wymagane pola

1
Proszę podać nazwę firmy, która dokonała zakupu.
2
Proszę podać datę zakupu.
3

Proszę podać nr faktury.

4

Proszę podać numery seryjne produktów, których dotyczy zgłoszenie.

5

Proszę dokładnie opisać problem.

Wszystkie wymagane do dokonania zgłoszenia informacje odczytasz z faktury zakupu i/lub karty gwarancyjnej dostarczonej wraz ze sprzętem. W przypadku problemów skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta.