Gwarancje
Gwarancja Hardware Direct
Na sprzedawane produkty oferujemy autorską gwarancję realizowaną przez nasz serwis. Długość i typ gwarancji można dowolnie konfigurować w momencie składania zamówienia. Do wyboru jest krótka gwarancja rozruchowa, standardowa 12-miesięczna oraz rozwiązanie dłuższe - nawet do 5 lat pełnego wsparcia.
Dodatkowo Klient ma możliwość wyboru trybu realizacji gwarancji. Poczynając od podstawowej gwarancji realizowanej wysyłkowo, przez opcję serwisowania urządzenia na miejscu u klienta w trybie NBD (ang. next-business-day) po najwyższy poziom Mission-critical (czas reakcji od zgłoszenia do wizyty technika to maksymalnie 4 godziny).
Duża dostępność towarów w naszym magazynie sprawia, że sprawnie realizujemy wymiany uszkodzonych podzespołów, nawet w dniu zgłoszenia usterki.
Opieka ADVANCED REPLACEMENT - usługa realizowana zdalnie. Po zgłoszeniu przez Klienta usterki Hardware Direct weryfikuje ją w swoim Centrum Serwisowym. W przypadku potwierdzenia awarii sprzętowej, Centrum Serwisowe dosyła do Klienta podzespoły, które uległy uszkodzeniu. Klient własnymi zasobami dokonuje ich wymiany, a uszkodzone elementy zwraca do serwisu.
Zmień czas reakcji
Opieka ON-SITE - to najbardziej kompleksowa i komfortowa - z punktu widzenia Klienta ochrona - jaką otrzyma. Polega na świadczeniu kompleksowej usługi serwisowej na miejscu instalacji sprzętu przez wykwalifikowany zespół interwencyjny techników i inżynierów Hardware Direct. Przy jej efektywnym działaniu nie są wymagane zasoby techniczne i kompetencyjne po stronie Klienta.
Zmień czas reakcji
Opieka RETURN TO BASE - usługa naprawy realizowana w prostym i sprawdzonym modelu logistycznym. Klient w przypadku awarii sprzętu wysyła go do Centrum Serwisowego Hardware Direct i zwrotnie otrzymuje urządzenie naprawione lub wymienione na sprawne.