Na sprzedawane produkty oferujemy własną gwarancję realizowaną przez nasz serwis.
Długość i typ gwarancji można dowolnie konfigurować w momencie składania zamówienia.
Do wyboru jest krótka gwarancja rozruchowa, standardowa 12-miesięczna oraz dłuższe nawet do 5 lat pełnego wsparcia.
Klient ma możliwość wyboru trybu realizacji gwarancji. Poczynając od podstawowej gwarancji realizowanej wysyłkowo, przez opcję serwisowania ich na miejscu u klienta w trybie NBD (ang. next-business-day) po najwyższy poziom Mission-critical (czas reakcji od zgłoszenia do wizyty technika to maksymalnie 4 godziny).
Duża dostępność towarów w naszym magazynie sprawia, że sprawnie realizujemy wymiany uszkodzonych podzespołów, nawet w dniu zgłoszenia usterki.
Rozumiejąc kluczową rolę sprzętu serwerowego, wymiany podzespołów w gwarancjach realizowanych wysyłkowo dla sprzętu takiego jak serwery, macierze czy stacje robocze odbywają się w uproszczony sposób. Aby nie zmuszać naszych Klientów do odsyłania uszkodzonych podzespołów do nas w celu ich diagnostyki, co wiązać by się mogło z przestojem w pracy całego urządzenia, to my jako pierwsi wysyłamy podzespoły na wymianę do Klienta. Klient zobowiązuje się do odesłania reklamowanego podzespołu w ciągu 14-dni od dokonania zgłoszenia lub do pokrycia jego kosztu w przypadku zatrzymania go u siebie.
Dział sprzedaży pracuje od poniedziałku do piątku od 10:00 do 18:00
KONTAKT Jak do nas dojechać?