Gwarancje

tech Support
Skontaktuj się z nami
Dział sprzedaży pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 18:00.

Gwarancja Hardware Direct


Na sprzedawane produkty oferujemy autorską gwarancję realizowaną przez nasz serwis. Długość i typ gwarancji można dowolnie konfigurować w momencie składania zamówienia. Do wyboru jest krótka gwarancja rozruchowa, standardowa 12-miesięczna oraz rozwiązanie dłuższe - nawet do 5 lat pełnego wsparcia. 


Dodatkowo Klient ma możliwość wyboru trybu realizacji gwarancji. Poczynając od podstawowej gwarancji realizowanej wysyłkowo, przez opcję serwisowania urządzenia na miejscu u klienta w trybie NBD (ang. next-business-day) po najwyższy poziom Mission-critical (czas reakcji od zgłoszenia do wizyty technika to maksymalnie 4 godziny). 


Duża dostępność towarów w naszym magazynie sprawia, że sprawnie realizujemy wymiany uszkodzonych podzespołów, nawet w dniu zgłoszenia usterki. 

 

Opieka ADVANCED REPLACEMENT - usługa realizowana zdalnie. Po zgłoszeniu przez Klienta usterki Hardware Direct weryfikuje ją w swoim Centrum Serwisowym. W przypadku potwierdzenia awarii sprzętowej, Centrum Serwisowe dosyła do Klienta podzespoły, które uległy uszkodzeniu. Klient własnymi zasobami dokonuje ich wymiany, a uszkodzone elementy zwraca do serwisu. 

Zmień czas reakcji

Dokonujesz zgłoszenia awarii poprzez formularz RMA
Nasz dział techniczny diagnozuje problem i proponuje rozwiązanie
Akceptujesz rozwiązanie i potwierdzasz adres dostawy
Trzeba wymienić podzespół
Wysyłamy do Ciebie podzespół na wymianę
Otrzymujesz części i dokonujesz wymiany we własnym zakresie
14-dni na wymianę
Nasz dział logistyki umawia z Tobą termin odbioru uszkodzonego podzespołu
Uszkodzony podzespół do nas wraca
Wykonujesz polecenia zgodnie z otrzymaną instrkcją
Problem da się rozwiązać zdalnie
Problem rozwiązany
Zatrzymujesz uszkodzony podzespół i pokrywasz koszt dosłanej części

Opieka ON-SITE - to najbardziej kompleksowa i komfortowa - z punktu widzenia Klienta ochrona - jaką otrzyma. Polega na świadczeniu kompleksowej usługi serwisowej na miejscu instalacji sprzętu przez wykwalifikowany zespół interwencyjny techników i inżynierów Hardware Direct. Przy jej efektywnym działaniu nie są wymagane zasoby techniczne i kompetencyjne po stronie Klienta. 

Zmień czas reakcji

Dokonujesz zgłoszenia awarii poprzez formularz RMA
Nasz dział techniczny diagnozuje problem i proponuje rozwiązanie
Akceptujesz rozwiązanie i potwierdzasz adres dostawy
Trzeba wymienić podzespół
Nasz technik pojawia się na miejscu i dokonuje naprawy
Uszkodzony podzespół do nas wraca
Wykonujesz polecenia zgodnie z otrzymaną instrkcją
Problem da się rozwiązać zdalnie
Problem rozwiązany

Opieka RETURN TO BASE - usługa naprawy realizowana w prostym i sprawdzonym modelu logistycznym. Klient w przypadku awarii sprzętu wysyła go do Centrum Serwisowego Hardware Direct i zwrotnie otrzymuje urządzenie naprawione lub wymienione na sprawne. 

Zmień czas reakcji

Dokonujesz zgłoszenia awarii poprzez formularz RMA
Weryfikujemy zgłoszenie i przesyłamy dane niezbędne do dokonania zwrotu
Odsyłasz do nas uszkodzony przedmiot
Weryfikujemy usterkę i wysyłamy część na wymianę
Otrzymujesz część i dokonujesz wymiany we własnym zakresie