Specjalista ds. sprzedaży internetowej - e-commerce - obsługa klienta

Salsy 2, Ursynów, Warszawa, Mazowieckie
Praca stacjonarna
Umowa o pracę/umowa zlecenie
Pełny etat
Praca od zaraz
Szukamy wielu kandydatów

System wynagordzeń:
Stała podstawa wynagrodzenia + nadgodziny
Wymagane języki:
Angielski

Informacje o stanowisku

Praca w dziale E-commerce w firmie zajmującej się dystrybucją sprzętu IT klasy Enterprise (serwery, macierze, przełączniki sieciowe, dyski twarde, SSD itd.).

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa zapytań - udzielanie klientom informacji na temat produktów i usług oferowanych przez firmę.
  • Analiza i aktualizacja cen sprzedaży produktów oferowanych przez firmę.
  • Przygotowywanie ofert handlowych, umów, wprowadzanie zamówień sprzedaży, prowadzenie dokumentacji do przetargów, wystawianie faktur sprzedaży.
  • Wystawianie ofert na portalach sprzedażowych - przygotowywanie opisów i wypełnianie parametrów technicznych produktów serwerowych.
  • Zarządzanie sklepami internetowymi i marketplaceami (ebay, allegro, baselinker, amazon itp.).
  • Przygotowywanie ofert specjalnych i promocji.
  • Współpraca z innymi działami firmy w zakresie obsługi klienta (dział techniczny, dział zakupów, księgowość).

Nasze wymagania

  • Znajomość sprzętu komputerowego i zainteresowanie branżą IT.
  • Wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne (pisane i werbalne).
  • Znajomość handlu internetowego, portali sprzedażowych i obsługi sklepów internetowych.
  • Biegła obsługa komputera (Word, Excel, Outlook).
  • Dobra znajomość języka angielskiego.

Mile widziane

  • Znajomość dodatkowych narzędzi: programy graficzne, automatyzacja procesów, AI, PowerBi, SQL.
  • Znajomość dodatkowych języków obcych poza polskim i angielskim.

To oferujemy

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie w ciekawej branży.
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
  • Dostęp do najnowszych technologii IT.
  • Przyjazne środowisko pracy.

Benefity

Dofinansowanie do zajęć sportowych
Prywatna opieka medyczna
Elastyczny czas pracy
Spotkania integracyjne
Służbowy telefon do użytku prywatnego
Brak dress code'u
Kawa / herbata
Napoje
Parking dla pracowników
Strefa relaksu

Aplikuj na stanowisko Specjalista ds. sprzedaży internetowej - e-commerce
- obsługa klienta

Hardware Direct potrzebuje informacji kontaktowych, które nam przekazujesz, aby kontaktować się z Tobą w sprawie naszych produktów i usług. Możesz zrezygnować z otrzymywania tych komunikatów w dowolnym momencie. Aby uzyskać informacje o tym, jak zrezygnować z subskrypcji, a także o naszych praktykach w zakresie prywatności i zobowiązaniu do ochrony Twojej prywatności, zapoznaj się z naszą Polityką prywatności.

O firmie

Hardware Direct to wiodący dystrybutor sprzętu serwerowego. Od 15-lat specjalizujemy się w dostarczaniu rozwiązań sprzętowych budowanych na zamówienie i opiece nad infrastrukturą naszych Klientów.

Jesteśmy dumni, że pozostajemy dostawcą pierwszego wyboru zarówno dla dużych centrów danych, jak i mniejszych podmiotów. Dysponujemy własnym serwisem i kadrą inżynierską realizując najbardziej złożone projekty. Dzięki współpracy z producentami sprzętu i oprogramowania oferujemy warunki nie do pobicia.

Dysponujemy własnym laboratorium, a cały oferowany towar mamy na stanie, przez co nasi inżynierowie, architekci i handlowcy mają unikalne możliwości przetestowania, porównania i dobrania optymalnego sprzętu do potrzeb Klienta. Sprzęt przed zakupem można obejrzeć i przetestować lub zamówić usługę typu PoC (ang. Proof-of-Concept), w czasie której nasi specjaliści zaprezentują możliwości i funkcje sprzętu, odpowiedzą na pytania techniczne zespołu i zostawią go im na testy oferując pełne wsparcie i pomoc w konfiguracji.

Dowiedz się o nas więcej