Specjalista ds. sprzedaży internetowej - e-commerce - obsługa klienta
Informacje o stanowisku
Praca w dziale E-commerce w firmie zajmującej się dystrybucją sprzętu IT klasy Enterprise (serwery, macierze, przełączniki sieciowe, dyski twarde, SSD itd.).
Twój zakres obowiązków
- Obsługa zapytań - udzielanie klientom informacji na temat produktów i usług oferowanych przez firmę.
- Analiza i aktualizacja cen sprzedaży produktów oferowanych przez firmę.
- Przygotowywanie ofert handlowych, umów, wprowadzanie zamówień sprzedaży, prowadzenie dokumentacji do przetargów, wystawianie faktur sprzedaży.
- Wystawianie ofert na portalach sprzedażowych - przygotowywanie opisów i wypełnianie parametrów technicznych produktów serwerowych.
- Zarządzanie sklepami internetowymi i marketplaceami (ebay, allegro, baselinker, amazon itp.).
- Przygotowywanie ofert specjalnych i promocji.
- Współpraca z innymi działami firmy w zakresie obsługi klienta (dział techniczny, dział zakupów, księgowość).
Nasze wymagania
- Znajomość sprzętu komputerowego i zainteresowanie branżą IT.
- Wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne (pisane i werbalne).
- Znajomość handlu internetowego, portali sprzedażowych i obsługi sklepów internetowych.
- Biegła obsługa komputera (Word, Excel, Outlook).
- Dobra znajomość języka angielskiego.
Mile widziane
- Znajomość dodatkowych narzędzi: programy graficzne, automatyzacja procesów, AI, PowerBi, SQL.
- Znajomość dodatkowych języków obcych poza polskim i angielskim.
To oferujemy
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie w ciekawej branży.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
- Dostęp do najnowszych technologii IT.
- Przyjazne środowisko pracy.
Benefity
Aplikuj na stanowisko Specjalista ds. sprzedaży internetowej - e-commerce
- obsługa klienta
O firmie
Hardware Direct to wiodący dystrybutor sprzętu serwerowego. Od 15-lat specjalizujemy się w dostarczaniu rozwiązań sprzętowych budowanych na zamówienie i opiece nad infrastrukturą naszych Klientów.
Jesteśmy dumni, że pozostajemy dostawcą pierwszego wyboru zarówno dla dużych centrów danych, jak i mniejszych podmiotów. Dysponujemy własnym serwisem i kadrą inżynierską realizując najbardziej złożone projekty. Dzięki współpracy z producentami sprzętu i oprogramowania oferujemy warunki nie do pobicia.
Dysponujemy własnym laboratorium, a cały oferowany towar mamy na stanie, przez co nasi inżynierowie, architekci i handlowcy mają unikalne możliwości przetestowania, porównania i dobrania optymalnego sprzętu do potrzeb Klienta. Sprzęt przed zakupem można obejrzeć i przetestować lub zamówić usługę typu PoC (ang. Proof-of-Concept), w czasie której nasi specjaliści zaprezentują możliwości i funkcje sprzętu, odpowiedzą na pytania techniczne zespołu i zostawią go im na testy oferując pełne wsparcie i pomoc w konfiguracji.