Pracownik serwisu komputerowego - Technik serwisant - Inżynier serwisu

Salsy 2, Ursynów, Warszawa, Mazowieckie
Praca stacjonarna
Umowa o pracę/umowa zlecenie
Pełny etat
Praca od zaraz
Szukamy wielu kandydatów

System wynagordzeń:
Stała podstawa wynagrodzenia + nadgodziny
Wymagane języki:
Angielski

Informacje o stanowisku

Praca wyłącznie dla pasjonatów sprzętem IT (komputerów, serwerów, urządzeń sieciowych, macierzy dyskowych itd.). Pracujemy na co dzień przy najnowszych urządzeniach większości wiodących producentów sprzętu klasy Enterprise (Dell, HPE, Lenovo, Arista, Samsung, WD, AMD, Intel itd.). Zajmujemy się przygotowywaniem urządzeń do produkcji i rozwiązywaniem różnych problemów technicznych, dotyczących samego sprzętu, jak i różnarkich systemów operacyjnych używanych na tych urządzeniach (Windows Server, ESXI, Proxmox, VMware i in.). Zajmujemy się doradztwem, projektowaniem całych rozwiązań oraz wdrażaniem ich u klientów.

Twój zakres obowiązków

  • Konfigurowanie i składanie sprzętu serwerowego.
  • Przygotowywanie do pracy sprzętu sieciowego - switche, routery itd.
  • Testowanie sprzętu komputerowego zgodnie z procedurami.
  • Prowadzenie dokumentacji testów.
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów ze sprzętem.
  • Naprawa urządzeń komputerowych.
  • Instalowanie i konfigurowanie różnych systemów operacyjnych: Proxmox, VMware, Windows.
  • Konserwacja i konfiguracja firmowego wyposażenia IT: aktualizacje OS, upgrade-y sprzętu, dodawanie urządzeń do domeny, ustawianie uprawnień itd.
  • Rozwiązywanie problemów ze sprzętem i oprogramowaniem u klientów.
  • Akcje serwisowe - wyjazdy do klientów (głównie w Warszawie i okolicach Warszawy).

Nasze wymagania

  • Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego.
  • Doskonała znajomość sprzętu komputerowego oraz budowy komputera.
  • Znajomość sieci komputerowych TCP/IP.
  • Znajomość systemów Linux.
  • Znajomość systemów do wirtualizacji: Proxmox, ESXI, Hyper-V.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej.
  • Skrupulatność i dokładność w działaniu.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Zaangażowanie i samodzielność - rozwiązywanie problemów i wdrażanie usprawnień bez zlecania.
  • Determinacja w rozwiązywaniu problemów.

Mile widziane

  • Prawo jazdy kat. B.
  • Znajomość lutowania SMD, THT.
  • Obsługa programatorów BIOS, EEPROM.
  • Biegła znajomość zagadnień sieci komputerowych.
  • Zaawansowana znajomość systemów Linuxowych.

To oferujemy

  • Pracę od poniedziałku do piątku w stałych godzinach.
  • Stabilne zatrudnienie.
  • Przyjazne warunki pracy.
  • Dostęp do najnowszych technologii IT, możliwość rozwoju zawodowego.

Benefity

Dofinansowanie do zajęć sportowych
Prywatna opieka medyczna
Elastyczny czas pracy
Spotkania integracyjne
Służbowy telefon do użytku prywatnego
Brak dress code'u
Kawa / herbata
Napoje
Parking dla pracowników
Strefa relaksu

Aplikuj na stanowisko Pracownik serwisu komputerowego - Technik serwisant
- Inżynier serwisu

O firmie

Hardware Direct to wiodący dystrybutor sprzętu serwerowego. Od 15-lat specjalizujemy się w dostarczaniu rozwiązań sprzętowych budowanych na zamówienie i opiece nad infrastrukturą naszych Klientów.

Jesteśmy dumni, że pozostajemy dostawcą pierwszego wyboru zarówno dla dużych centrów danych, jak i mniejszych podmiotów. Dysponujemy własnym serwisem i kadrą inżynierską realizując najbardziej złożone projekty. Dzięki współpracy z producentami sprzętu i oprogramowania oferujemy warunki nie do pobicia.

Dysponujemy własnym laboratorium, a cały oferowany towar mamy na stanie, przez co nasi inżynierowie, architekci i handlowcy mają unikalne możliwości przetestowania, porównania i dobrania optymalnego sprzętu do potrzeb Klienta. Sprzęt przed zakupem można obejrzeć i przetestować lub zamówić usługę typu PoC (ang. Proof-of-Concept), w czasie której nasi specjaliści zaprezentują możliwości i funkcje sprzętu, odpowiedzą na pytania techniczne zespołu i zostawią go im na testy oferując pełne wsparcie i pomoc w konfiguracji.

Dowiedz się o nas więcej